Friday 8 June 2012

Awas!!..Jangan Baca.


Aikkkkk....Bukan sudah saya taip jangan baca..terpulanglah kalau kau baca juga...saya menaip..kau membaca..
saya tidak bercakap..kau pun bukan mendengar...inilah kehebatan teknologi ni...macam-macam pun boleh dibuat..

Teknologi yang sangat sukar ditiru oleh teknologi manusia ialah...kau tahu apa dia?..kau pun ada..saya pun ada..
jadi apakah itu?..kau ini macam-macam sudah di otak...jangan dulu kau fikir yang bukan-bukan..kau ini macam-macam...

Pada pendapat saya sendiri..mungkin belum disahkan benar..atau memangpun tidak benar sebab hanya khayalan saya saja..
kau tahulah otak ini..macam-macam pun boleh dibuat...maksud saya otak boleh buat apa saja..yang tidak masuk akal pun ia
boleh buat...kau rasa-rasa apa lagi yang tidak mampu dibuat oleh otak??...

Otak boleh buat dunia yang di luar dunia ini..otak juga mampu apa sajalah...kau cakap sajalah..apa saja pasti otak mampu
lakukan...yang belum tentu mampu dibuat oleh tangan...

Biarlah manusia yang dianggap otak udang sekalipun..otaknya pasti mampu buat apa saja...

kau sudah dapat apakah yang tidak mampu dibuat oleh teknologi manusia?...mungkin ada hampir-hampir dapat ditiru tapi..
masih belum cukup...

oklah...jawapannya ialah OTAK.



1 comment:

  1. Hi kawan, pada masa ni,
    Otak Organik sukar untuk dibuat dalam makmal tetapi fungsi otak sudah dipetakan dan diwujudkan dalam bentuk elektronik.

    ReplyDelete